-->

nedeľa 3. novembra 2013

HALLOWEEN


Čaute baby:)
Tak, mám to za sebou už aj ja - prvý Halloween:DDD Viem, že prvé pokusy o párty v "halloween" štýle sa uskutočnili už aj u nás, napriek tomu, som mala takúto príležitosť po prvýkrát. Prinášam Vám fotky mojej "masky" a tiež pár z párty, na ktorej som bola s mojimi babami. Bolo fenomenálne. Neskutočne som sa zabavila a stretla úžasných nových ľudí. V meste na ulici boli zatvorené cesty a ľudia sa len tak voľne bavili medzi sebou. Cítila som sa ako na oslavách Silvestra (fúúúú, tak ten sa tiež blíži pekelnou rýchlosťou!). Áno, bol aj ohňostroj:) Som vďačná za takúto skúsenosť a odporučila by som to zažiť každej z Vás:)
Btw, bola som mačka :PPP








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...