-->

streda 29. mája 2013

Tiny bit glitter


10 komentárov:

  1. No nechty som si klasicky nalakovala lakom na nechty od Oriflame v odtieni Taupe. Dve verstvy. A na prsteník a palec som pri druhej vrstve dala veľmi nahusto trblietky, ktoré som si kúpila asi za 40-50 centov. Tie som poriadne popritláčala a potom prelakovala priesvitným lakom, aby to neopadávalo. A je to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi taky něco takovýho zkusím.. :)

      Odstrániť
    2. Ak ano, pridaj aj fotku, rada sa pozriem :) Malé upozornenie, tie malé trblietavé potvory majú tendenciu byť potom všade, tak opatrne :)))

      Odstrániť
    3. Tak jsem to zkusila.. třpytky jsou naprosto všude! A obávám se, že to stejně nevydrží. Zejtra to všechno najdu v peřinách..

      Odstrániť
    4. Tak to ma mrzí, že sa to až tak nepodarilo. Ono to treba fakt poriadne popritláčať a potom prelakovať. Neviem, mne to potom už držalo pekne.

      Odstrániť
    5. ty používáš umělý nehty nebo to všechno jsou tvoje?

      Odstrániť
  2. micka milujem ten sedy lak...pls co to je? nechce sa mi to hladat bo viem ze ho mas uz dlhsie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je od oriflame, v kanade asi nezoženieš, ale odtieň je TAUPE (v preklade šedo-hnedý) a v takej istej farbe by mali byť aj laky iných značiek v tom odtieni:)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...