-->

sobota 1. júna 2013

Song na večer

Ahojte, som tu dnes s posledným dnešným postom :) Nebude to nič iné, ako song od jedného z mojich najviac TOP interpretov - Justina Timberlaka. Milujem jeho falzet a jeho sólovú tvorbu už roky :) Na mojom wish liste mám rozhodne aj koncert tejto mojej ikony :) Snáď sa raz pošťastí. Zatiaľ musia stačiť len dve fotky, ktoré mám s jeho voskovým dvojčaťom z múzea Madame Tussaud. Mnohí z Vás iste viete, o aké múzeá sa jedná. Sú vo viacerých mestách po celom svete. Tieto moje fotky, ktoré Vám pridávam tiež, sú z New Yorku a sú z leta 2012. K tomu sa mi viaže neskutočne veľa nádherných spomienok, pretože NYC milujem a moja nostalgická nálada si ide na plné obrátky. Tiež je Vám občas smutno za peknými spomienkami??? 


Môj voskový lovely boy Justin Timberlake :DDD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...