-->

štvrtok 26. decembra 2013

Šťastné a veselé Vianoce - Marry Christmas

Aj keď trošku opozdene, prajem Vám, moji drahí návštevníci, šťastné a veselé Vianoce, príjemne strávené s tými, ktorých ľúbite a ktorí ľúbia Vás. Prežite tieto jedinečné okamžiky v pohode, s úsmevom na perách a v kruhu rodiny (pokiaľ sa dá). 
Dúfam, že pod stromčekom ste si našli to, po čom ste túžili (aj keď všetci vieme, že to nie je to najdôležitejšie). 
Dobre sa napapajte, čo Vám hrdlo ráči, veď Vianoce sú raz za rok a nejaké to kilečko sa dá vždy zhodiť:) Hlavne sa nestresujte a nemyslite na blížiace sa skúšky či návrat do práce. To všetko si Vás tak či onak počká, tak vnímajte práve túto chvíľku, ktorá je teraz:)
Pridávam fotky nášho vianočného večera, ktorý som strávila bez rodiny (len skype) a prvýkrát v živote sme sa s kamarátkou o všetko postarali samé. Sama som prekvapená, ako sme si to, aj napriek okolnostiam, užili a ako sa nám to všetko vydarilo :) Napriek tomu, že mi najbližší nesmierne chýbajú, šťastné a veselé ma neobišli :)
Majte sa krásne, "vidíme" sa čoskoro:)

Vianočné nechty


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...