-->

pondelok 30. decembra 2013

Ako som sa dnes namalovala

Ahojte :)
Dnes som sa pre Vás cvakla predtým, ako som šla von. Nebolo kedy fotiť outfit, tak aspoň make up. Nič zvláštne, nakoľko som si dala výrazný rúž. Na očiach mám len veľmi jemný tyrkysový odtieň vytieňovaný bielou farbou. Vytvára to príjemný akcent k výraznej ružovej (áno, pre niekoho možno príliš letné). Všetko, čo som použila som dala do popisu. Došiel mi púder a stále neviem aký si kúpim nový, tak sa lesknem ako vianočná guľa (nuž čo :D) Snáď mi to prepáčite :)


Make up: GOSH - Natural Touch Foundation
Bronzer: Bronzové guličky značky LR
Tiene: Tyrkysový v odtieni "Aqua" a biely v odtieni "Snow", oba značky Sally girl
Rozjasnovač: biely tieň, ktorý som použila aj na oči
Linka: Gélová očná linka od Catrice v odtieni "Black Jack with Jack Black"
Spodná linka: Biela ceruzka od Avon-u (mám ju už  veeeľmi dlho a bola to limitka)
Riasenka: Voluminous Million Lashes excess od LOREAL
Obočie: Ceruzka na obočie od Essence v odtieni "04 Blonde"
Pery: Rúž od značky MAC s matným finish-om v odtieni "Candy Yum Yum"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...