-->

sobota 11. januára 2014

Šťastný NOVÝ ROK 2014

     Neuveriteľné, že už máme rok 2014! Čas uteká tak rýchlo! A veruže uteká. Môj prvý post v tomto roku a olalaaa...už je 11. januára. Skutočne to tu flákam :/// a verte, že si za to každý deň nadávam (aspoň raz za deň!). 
     Napriek tomu, by som chcela popriať každému návštevníkovi môjho blogu šťastný celý nový rok 2014, hoci aj takto oneskorene. Silvestrovské oslavy boli v mojom prípade tentokrát veľmi veselé až bujaré a preto nemám ani jednu fotku, haha. 
    Čo sa týka obľúbených "predsavzatí", flákam to  opäť. Nespísala som si žiadny zoznam, ale to koniec koncov nerobím nikdy. Možno by som si nabudúce mohla dať ako predsavzatie to, že si napíšem nejaké predsavzatia. Ono totiž ľudia na to nadávajú, že však aj tak sa to nedodržiava, tak načo, ale mne sa to páči. Myslím, že je dobré, ak má človek na seba nejaké očakávania. Mal by mať. Aj ja mám, len si ich nepíšem. Ale chcela by som si. Tak teda možno budúci rok. Avšak čo sa týka nejakých mét, ktorých by som chcela dosiahnuť v tomto roku, tie mám. Avšak keďže som si ich predtým nenapísala, nenapadne ma to takto všetko v tejto chvíli. 
    Rozhodne si však myslím, že práve začiatok nového roka by mohol byť pre nás všetkých taký milý míľnik. Príjemný a odbremeňujúci. Že môžeme začať znova, že môžeme napraviť začaté a úspešne nedokončené. Ľudia robia chyby a robiť aj budú. Ale skúšať to treba zas a znova. Ja mám tieto začiatky rada. Vždy mám pocit, že fú, tak ideme odznova. Tak isto som mala rada začiatky školského raka v škole.  Nové, ešte nepočmárané zošity, nová žiacka knižka - ešte bez známok a ja plná očakávaní. Jasné, sem tam to skrátka nevypáli, tak ako by sme chceli. Ale učíme sa celý život. Preto dúfam, že sa všetci v tomto roku posuniete aspoň o malý kúsok k tomu, čím by ste chceli byť. Či už štíhlejší, vzdelanejší, s väčším počtom prečítaných kníh a precestovaných krajín na osobnom konte, úspešnejší, bohatší, atď. Aspoň to je moja vízia, posúvať sa vpred a byť lepšou osobou na konci každého roka. A to vo všetkých smeroch (doplnte si to, čo sa Vám hodí). 
     Na záver prvého postu roku 2014 pridávam fotky....nechtov :D Áno, ja viem, vôbec sa to nehodí. Ale keďže silvestrovské oslavy ani nič podobné som nefotila, ani krásnu zasneženú scenériu tu v juhozápadnej Kanade nemáme, bude to musieť stačiť. 

P.S.: A čo sa týka starého roka 2013, bol to challenge, ale spätne som veľmi spokojná ako som to uhrala. Najviac s tým, že som sa tak diametrálne rozhodla zmeniť život a opustila som svoju komfortnú zónu doma na Slovensku, kde som mala celé svoje zázemie aj prácu. Teraz som z tej zmeny nadšená. Nebojte sa snívať a sny si aj plniť:) 

Silvestrovské

Aktuálne práve teraz


PF 2014

3 komentáre:

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...