-->

sobota 19. októbra 2013

Po dlhšom čase späť

Ahojte zlatíčka, čo čítate môj blog :)))

Troška sa na seba hnevám, pretože ako mám toto svoje "bábätko" BLOG rada, tak ho v posledných dňoch zanedbávam. Ale je čas na pár slov. Nedá sa povedať, že by som nemala čo postovať. Mám milión námetov na článok a to je možno kameň úrazu, neviem sa rozhodnúť a tak nenapíšem nič, haha. Rozhodne sa chystám na sebe zapracovať a dokopať sa k písaniu častejšie, lebo keby napíšem, že na blog nemám absolútne ale absolútne žiadny čas, klamala by som. Čas sa vždy nájde. 
Na zahriatie po dlhšej dobe to zas nechcem preháňať, aj tak sa po dlhom dni a po jednom malom poháriku bieleho vínka, ponáhľam skôr do postele. Pridávam však aj jednu fotku môjho, aktuálne, veľmi obľúbeného štýlu obliekania, ktorý je veľmi casual a pohodlný. 
Aby som Vás možno navnadila, chystám sa napísať pár mojich postrehov z Kanady, aký mám pocit z tejto krajiny, čo som si všimla, aký mám názor, pohľad atď. Možno to niekoho zaujme, nakoľko to nie je úplne štandardná téma postov na slovenských blogoch. 
Na záver Vám chcem popriať krásnu sobotu a relaxujte do krásy :)


4 komentáre:

  1. Veronička outfit je športový, ale zároven sexy. Aký rúž máš na fotke?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monička dakujem:) Rúž je od MAC v odtieni Candy yum yum :)

      Odstrániť
  2. Těším se na nové články, hlavně na ty o Kanadě. A kdybys přihodila nějaké nákupy, tak bych se vůůbec nezlobila :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dakujem veronička :) a nakupy určite budú, ale zatiaľ nič také extra nekupujem, šetrím sa na Black friday, ale budú budú :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...