-->

nedeľa 6. októbra 2013

Summer time

Ahojte :)

Aj keď je leto už nejaký ten čas pasé, vďaka letnej GW u Peťky som si ho pripomenula. Kvôli tomu, že som v Kanade, príde mi čas strávený v lete doma tak strašne vzdialený. Nejdem to dlho obkecávať, Peťka vyhlásila súťaž, v ktorej ste mali poslať fotku, na ktorej mala byť zachytená letná atmosféra, obľúbený letný produkt, a samozrejme, líčenie. 
Neverím, ale už 3krát som vyhrala. Prinášam Vám moju víťaznú fotku. Nakoľko sa okolo toho nieslo plno kritiky, pretože niektoré si súťaž, kde má vyhrať najlepší (sama o sebe by som to nikdy nevyhlásila, vybrala ma tá, ktorá na to má právo) pomýlili s charitatívnou akciou, kde proste vyhrá na striedačku každá už len za účasť. Skrátka, rozhodla som sa, že toto bola moja posledná účasť v Peťkiných GW a tu Vám dávam víťaznú foto a malú koláž z ostatných fotiek :)



4 komentáre:

  1. Hezké fotky a hezké líčení. Vyhrála jsi rozhodně opodstatněně, škoda, že některé holky jsou tak závistivé, že ti zkazí i radost z výhry :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš to moc pěkné a vítězství je zasloužené !! :) Já ti fandím a líbí se mi tvoje líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...