-->

štvrtok 12. septembra 2013

CANADA

Ahojte baby:)

Konečne sa ozývam z Kanady. Prvé dni boli veľmi hektické, nakoľko časový posun je až 9 hodín a celkom som z toho rozhodená:D A cesta bola zaujímavá sama o sebe. Prvé lietadlo mi letelo už o šiestej hodine ráno z Prahy, potom som pokračovala do Frankfurtu, potom do Calgary, kde som musela absolvovať aj colnú kontrolu a nakoniec do Vancouveru. Celkovo to trvalo okolo 17 hodín. Nič to, cestou som si našla novú kamarátku z Nemecka, ktorá bude tiež v Kanade približne tak dlho ako ja a stretla som plno milých a zaujímavých ľudí. Trošku som sa bála tých rušných letísk, ale nakoniec som to s prehľadom zvládla. Až na jednu vec, a to je tá, že mi odlomili cestou koliesko na mojom 26 kg kufri. Našťastie som to vykecala na letisku a sú ochotní mi to opraviť.
Musíme vybaviť ešte hrozne veľa vecí, tak keď sa to upokojí, príspevky na blog budú opäť častejšie a pravidelnejšie. Pridávam aspoň pár fotiek.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...