-->

nedeľa 1. septembra 2013

Nový lak na nechty od Avon-u - RACY

Prajem krásnu nedeľu:)
Prišiel mi nový lak od značky Avon v odtieni Racy. Napriek tomu, že na fotke sa mi to, žiaľ, nepodarilo verne zachytiť, ide o nááádhernú plnú a sýtu farbu zrelých višní. Táto úžasná bordová farba vo mne evokuje "berries" čiže plody, bobuľky. Preto som podľa toho volila aj zátišie fotky (višne sa už nenašli:D) Každopádne, višne, lesné ovocie, maliny, černice....celý tento kokteil sa mi vyrojil v hlave okamžite potom, ako som naniesla druhú vrstvu. Avšak hovorím, fotka trochu skresľuje. V skutočnosti je viac bordó. Výsledný efekt - luxus! :)))


4 komentáre:

  1. Máš moc hezké nehty. A ta barva je také moc pěkná ! :) Jak dlouho ti tento lak vydrží na nehtech, než se začne ošoupávat ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krasne:) Drží pekne. Mala som ho na nechtoch výnimočne až 3 dni (zvyknem si meniť farbu laku častejšie) a ked som ho odlakovávala, bol ešte neporušený, čiže výdrž, aspon u mna, výborna :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...