-->

sobota 7. septembra 2013

Rýchly post

Ahojte baby

Tento post nemôžem nazvať inak ako rýchlym, pretože aj tak ma nič kreatívnejšie  momentálne nenapadne. Som dva dni pred odchodom do Kanady (podrobnejšie som to popisovala už predtým, ak Vás to zaujíma, môžete si to nájsť v starších postoch) a skrátka, času je málo, povinností a rozlúčok veľa. Za týchto pár dní, čo som nepridala žiadny post sa mi v hlave vynorilo asi milión námetov, o ktorých som chcela napísať článok, ale myšlienky, žiaľ, pracujú rýchlejšie ako moje "fyzično" a tak ma nevyužito len spamujú...ale ak nezabudne, vrátim sa k nim:D
Zhrniem posledné dni do pár kľúčových slov - výpoveď, úrady, vybavovanie, nervy, dojatie, stretnutia, rozlúčky, čas s rodinou, dilemy, prísľuby pohľadníc, sebahecovanie, počítanie, nakupovanie a proste moji drahí tu mi budú veľmi chýbať. Balenie som schválne do toho ešte nezapočítala, nakoľko je ešte len v čase budúcom, nie minulom ani prítomnom. Balenie nenávidím a ešte viac ak sa mám na strašne dlhú dobu zbaliť do letiskami limitujúceho množstva batožiny. Čaká ma to na poslednú chvíľu - zajtra. 
Dúfam, že nebudem revať....za rodinou a kamošmi, nie za vecami čo ostanú tu :D A môžete mi aj držať palce, hehe:)))
A pridávam random fotky z piatku, keď som sa pekne po "babsky" lúčila so super kamarátkou - kávičkou, nezdravým jedlom a nákupmi:D

Ak sa Vám neozvem zajtra, "vidíme" sa asi až v Kanade...xoxo





4 komentáre:

  1. Verunko, šťastnou cestu a v pořádku doraž. Těším se na články z Kanady =)*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krasne Veronička :D už som v Prahe pri sestra, skoro ráno to začína

      Odstrániť
  2. Měj se tam nádherně Verunko :))
    GOOD BYE HONEY! :D
    A rozhodně nám dej potom vědět, jak se tam máš ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...