-->

sobota 21. septembra 2013

Such amazing place

Hola señoritas

Tento post (konečne) bude znova trošku o Kanade. Dúfam, že Vám to nevadí, ale predsa len je to natoľko výrazná zmena v mojom živote, že sa mi len tak o rúžikoch a lakoch na nechty nedá písať, keď je okolo mňa toľko nového. Rozhodne sa však s kozmetikou nelúčim a už mám pre Vás naplánovaný článok o mojom novom zlatíčku z MAC-u (oooyeeaaah :D) 
O tom potom a teraz späť ku Kanade, presnejšie Vancouveru. Občas sa tu cítim ako niekde v Európe, a vôbec si neuvedomujem, že som táááák ďaleko od domova, občas si tu pripadám ako v Bostone, občas ako v NYC ale niekedy ako napr. na Slovensku v Nitre a tak podobne. Haha, toto mesto je stále iné. 
Myslela som si, že to bude oveľa chladnejšie a že v Kanade predsa nemôžu rásť palmy. Opak je pravdou drahí priatelia. Je tu pomerne teplo, pred 2 dňami sme videli ľudí, ktorí sa kúpali v oceáne. A tie palmy máme dokonca priamo pred budovou, v ktorej máme apartmán (ten je mimochodom rovno pri pláži). Bývame na 10. poschodí a okná sú tu obrovské a na celú šírku steny, tak krásne vidíme na všetky strany. 
Prešla som celú Robson street, čo je ulica určená pre všetky nákupné maniačky a banovala som, že nemám foťák. Musím Vám to všetko ešte pofotiť. Obrovský obrovský MAC, Victoria Secret, Michael Kors, Guess, Hollister ale aj milovaný Forever 21. Skrátka, už viem, kde sa vyšaliem na 100 %. Na "black friday" sa chystáme do USA, konkrétne do Seatllu, ale to už veľmi predbieham a predbiehať sa nemá, však áno:)

Na záver pridávam už len plno plno fotiek, aby ste si spravili obraz o tomto meste a vidíme sa čoskoro:)

Prvý deň, prvé shusi, ale vyzerá to tak, že asi aj posledné :D


Starbucks je skrátka moja OBSESSION:)

Palmy pred naším domom

V tejto budove si žijeme, presne na najvyššom 10. poschodí:)

Tak toto vidím, keď ráno vyjdem z domu:)


Vstupná hala budovy, v ktorej bývame. Je tak úžasná a "princeznovská", že som to nemohla neodfotiť:D

View z našej izby

View z našej izby

Housing

Housing

Housing



Prstienky:)

Najkrajší obchodík s cupcakes, aký som kedy videla!

Najlepší, najsladšíííí :)



Nočný pohľad na Van

Rogers arena počas zápasu Vancouver Canucks vs. Edmonton Oilers

View z nášho apartmánu











Veľmi obľúbená značka auta v tomto meste (Porsche)




6 komentárov:

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...