-->

nedeľa 21. apríla 2013

Ahojte

Ahojte :)

Po pár dňoch som späť. Priznám sa, že som nemala veľmi čas. A keď som aj rozmýšľala nad príspevkom na blog, tak som zabudla odfotiť čo som chcela, konkrétne včera môj šalát :D Šaláty milujem len tak, nepotrebujem špeciálny dôvod ako diéta a podobne aby som si ich robila a konzumovala :) Skrátka mám výhodu v tom, že okrem toho že sú ľahké, zdravé, tak pre mňa aj výnimočne chutné. Ale napriek tomu, predsa len som v "tréningovom programe" :D Začala som cvičiť - konkrétne hodinu pilates, potom ešte z internetu mám nový challange na zadok v podobe stupňujúcich sa drepov a tiež cvičím ABS, čiže bruško. Chceme predsa v lete nejak vyzerať, nie? :) S tým všetkým súvisí môj úbytok času, ktorý by som chcela venovať môjmu blogu, navyše keď je to zatiaľ len také pár dňové bábätko :) Potešilo ma však, že napriek tomu som už mala ohlasy prečo nepostujem pár dní a podobne, za čo ďakujem, hlavne mojim kamarátkam :)  Časom možno zaujmem aj niekoho, koho nepoznám. Ale to nechajme budúcnosti  zatiaľ. Och, aby som nekecala moc, zhrniem posledné dni. Vyšlo nám slniečko a počasie ako keby úplne zabudlo na jar a začalo hneď letne. Ja sa nesťažujem, leto milujem najviac, ale neviem či je dobré preskočiť zo  zimných kabátov rovno do sandál :D Ale tak, to ja neovplyvním a teším sa :) S tým súvisí aj to, že veľa času trávim von, užívam si počasie, pracujem...a cvičím a veľa iných vecí...veď to poznáte. Pridávam fotku mojich aktuálnych raňajok, ktoré papám zároveň s tvorením tohto príspevku. A pridávam aj fotku so sexy zadočkom, ktorú som našla na internete - spomínaná drepová výzva. Ak chcete, skúste to aj vy. Ja som zatiaľ len v začiatkoch a fakt neviem, ako to bude vyzerať na tých posledných dňoch, keď ich už bude táááák veľa :)
Užite si krásnu nedeľu. Potešte niekoho, potešte seba, oddýchnite si, zacvičte si a rozdajte toľko úsmevov, koľko sa len bude dať :)
P.S: Po tom cvičení sa budete usmievať aj samé. Toľko endorfínov, že až neviem čo s nimi :DDD

Moje raňajky - jogurt, cereálie, vlašské orechy a banánik :)

30 dňová "drepová" výzva

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...