-->

sobota 13. apríla 2013

My nails, my obsession

A hneď sa aj pustím do jednej časti môjho života, ktorá má svoje stabilné miesto -  moje nechty :))) V minulosti som nosila gélové, ale našťastie, už som sa ich zbavila. Netvrdím, že sú zlé. Vedia krásne vykorigovať nechty, ktoré nemajú pekný tvar a sú prakticky nonstop upravené, ak sa teda pravidelne staráte :) Ja som mala gélové nechty len preto, lebo moje sú od prírody veľmi krehké a lámu sa ako keby boli z papiera. Ale ako som dala preč gélové a prečkala to nešťastné obdobie "po", začala som im venovať viac starostlivosti a dnes si ich musím pilovaním skracovať aby mi nezavadzali, tak rastú :D K nechtom sa určite ešte vrátim, nebudem na začiatok veľmi písať :)

2 komentáre:

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...