-->

pondelok 22. apríla 2013

Akrylové farby na nechty a pečiatky

V predchádzajúcom "nechtovom" článku s obrázkom aktuálnych nechtov som Vám spomínala akrylové farby:) Mnohí z Vás ich iste už poznajú a pracujú s nimi, pre mňa to je čerstvá novinka a som v štádiu naberania skúseností :D OMG, to je veta :D Ale k veci, farby som si objednala na ebay.com. Vy ešte neviete, ale ja som čistý maniak čo sa týka nakupovania na ebay. Plno vecí sa tam dá zohnať skutočne výhodne. Nenakupujem tam veľké veci, skôr drobnosti na nechty, bižutériu a podobne. Farby ma vyšli aj s cestou na nejaké 4 doláre. Nespomínam si presne. Neskutočná cena za toľko farieb. A sú úžasné. Silne krycie, môžete svetlými farbami kresliť na tmavom laku bez väčších ťažkostí. Skutočná parádička to bude vtedy, keď to poriadne dostanem doruky :D Schnú pomerne rýchlo a keď prelakujete top coat-om, vydržia nepohnuté pár dní. Navyše ja mám teraz akrylovú farbu aj ako základnú farbu na nechte a ako tak pozerám na tie moje nechty, drží lepšie ako lak :) Samozrejme, mám aj  základnú vrstvu vyživovacieho laku. 
12 odtieňov, prípadné farebné variácie a odtiene je samozrejme možné aj miešať medzi sebou:)))

Na tejto fotke môžete vidieť moje prvé trápne pokusy, ktoré som skúsila hneď po vybalení. Nemohla som si pomôcť. Skúšala som lollipop, leopardí vzor v dvoch farbách a ružičky. Ktorý sa Vám páči najviac? Na moju obhajobu, lebo viem že to nie je dobré, do mojich najobľúbenejších lízatkových som si v procese schnutia vždy kúsok "dzigla" :D Do oboch!!! Poraziť ma šlo, ale tak, prerábať sa mi to nechcelo, lebo však to bola aj tak len skúška :) Potom som s takou farebnou "skúškou" chodila asi dva ďalšie dni - keď to tak krásne drží :)

No hej no, ten vlas :)))

A už keď tak ukazujem novinky, tak deň pred akrilovými farbami, mi prišli aj "pečiatky" na nechty. Ale to nefunguje tak, ako som si myslela že bude, musím to ešte nejak vymyslieť. Skrátka, buď mi aj po zotretí laku ešte nejaký lak ostane na tom tanieriku alebo keď to chcem otlačiť na tú gumu tak sa mi neotlačí celý obrázok - a veru tlačím poriadne :D Tak neviem či mi treba tie originálne laky na to, ale videla som to robiť už aj s obyčajnými. Ak máte tipy, budem rada:) Rozhodne sa s tým ešte pohrám :)







2 komentáre:

  1. Ahoj, tak ja som si tiež kúpila pečiatky a vôbec mi to nešlo, ako píšeš buď mi tam nezostal lak alebo sa mi to neotlačilo celé, a potom som prišla na to, že tá kovová doštička bola potiahnutá fóliou a keď som ju stiahla už to išlo super. Tak možno aj na tých tvojich je taká fólia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, no ja som to už dala dole :D Ano, mala som na tom tú fóliu a nešlo to, ale potom som na to prišla. Každopádne, aj tak to nebolo Bohviečo, ale už som si aj kúpila tie špeciálne laky na to, tak s tým je to najlepšie.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...