-->

nedeľa 14. apríla 2013

Sally Hansen

V predchádzajúcom príspevku som spomínala, že dnes Vám napíšem niečo o kozmetike na nechty, ktorá mne osobne učarovala a spravila s mojimi nechtami doslova zázrak. Moje nechty nikdy neboli pevné, či som sa dopovala všelijakými vitamínmi a simulantmi na podporu rastu a pevnosti, nepomáhalo mi nič. Keď som bola v USA, priniesla som si odtiaľ farebný lak Sally Hansen. Dovtedy to bola pre mňa úplne neznáma značka. Lak ma prekvapil svojou výdržou, aj bez podkladového laku vydržal na nechtoch pár dní a že som im dávala zabrať v tom čase. Každý deň na pláži, každodenné kúpanie v mori atď. Avšak to, že majú aj nejaké spevňujúce laky sľubujúce pevnejšie a dlhšie nechty, to som sa dozvedela až doma, na Slovensku. A čo sľúbili, u mňa aj splnili. Nehovorím, že musia vyhovovať všetkým. Samozrejme, ako všetko ostatné, aj nechty sú individuálna záležitosť každého z nás.



Na ľavom obrázku je môj "spevňovač" a výrobca o ňom píše, že je vhodný pre tých, ktorým sa nechty lámu, štiepia a praskajú a sú veľmi mäkké. Pevnejšie a zdravšie vyzerajúce nechty budete mať vraj už za 5 - 7 dní pravidelného používania. S titánom a s pravými diamantami spraví vraj z Vašich nechtov nerozbitný štít.
Ja môžem len súhlasiť. Nechty sa mi odkedy ho mám nelámu a sú výrazne pevnejšie ako boli. Samozrejme, nerozbitný štít sa samozrejme nekoná :) Zároveň tento lak používam ako základný aj vrchný lak, čiže je mi úplne jedno, aký farebný lak použijem medzi tým, či dlho vydrží a tak Pretože s týmto lakom mi lak vydrží až pokiaľ si ho neodlakujem. Lak stojí okolo 7 - 8 Eur, ale nakoľko už neriešim výdrž iných lakov, farebné si kupujem lacné :) Základom je dobrý základ!
Na pravom obrázku je môj farebný lak Sally Hansen, už spomínaný z Ameriky. Mám ho už od leta a vzhľadom na to, že je už apríl, tak musím povedať, že jeho konzistencia je ako nová. Nezasychá ani nič podobné.

Mojím tretím produktom od Sally Hansen je odlakovač. Zatiaľ sa neviem k nemu moc vyjadriť, pretože ho mám len od piatku (dnes je nedeľa) a odkakovávala som si s ním nechty len raz. Lak šiel dolu ľahko, asi aj preto, že v zložení som našla acetón. Na moje prekvapenie, som nepociťovala presušenie po prvom raze, ale to sa ešte časom uvidí. 

Na fotke vidíte zadnú stranu odlakovaču, nejdem to tu vypisovať, nakoľko čítať viete :) Je pomerne veľký (236,5 ml - je to prepočítané z americkej mierky, preto tak divne ) a stál len okolo 2,6 Eur. Všetko sa dá zohnať v DM-ku.
Na záver ešte doplním, že rozhodne mi nikto za toto odporúčanie neplatí ani mi nik nedáva produkty zadarmo. Ako by aj mohol keď "fungujem" len druhý deň :DDD Píšem to len preto, že sama si rada prečítam niektoré tipy na fajn výrobky, hlavne keď viem, koľko dievčat má s nechtami problémy ako ja :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...