-->

utorok 16. apríla 2013

Smutný Boston

Vytvorila som si novú kategóriu s názvom - Life, čiže život. Život prináša výnimočné krásne momenty, ale v jedinom okamžiku človek môže o všetko prísť. Médiami,  a priznám sa, aj mnou rezonuje tragédia, ktorá sa stala na maratóne v Bostone. Chápem, že na svete sa dejú rôzne tragédia aj v oveľa väčšom rozmere, len o tej Amerike sa akosi viac píše, ja si však myslím, že ak sa niečo stane čo len jedinému nevinnému človeku,  ktorý musí draho "platiť" za sebeckosť a krutosť iných, je to tá najväčšia tragédia. Keď som videla zábery, stiahlo mi hrdlo, lebo v Bostone som bola aj ja a veľmi som si to mesto zamilovala. Pridávam nejaké fotky. Tento post patrí na pamiatku pozostalým a raneným a je takým mojím vyjadrením úprimnej sústrasti.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...