-->

piatok 19. júla 2013

Dnešný look a pár slov

Ahojte:)
Prinášam pár random fotiek, ktoré som cvakla dnes doobeda. Nič výnimočné ani extra, len ľahučky make up, ak nepočítam ten rúž:). Ale zas prečo nie...aj obyčajné dni s obyčajným makeupom sú súčasťou každého z nás a rada sa s Vami podelím aj o takéto momenty:) Slniečko krásne svieti, tak si užívam aspoň dopoludnie, nakoľko poobede idem do práce. Dnes však budem kratšie ako by som mala byť, preto mi to vôbec nevadí. Koniec koncov, som asi jeden z mála šťastlivcov, ktorých chodenie do práce teší a baví ma to tam:)
Mimochodom, rúž, ktorý mám na poslednej fotke je moja aktuálna absolútna letná láska a milujem tú crazy summer farbu:D Veď kedy inokedy ho budem nosiť, ak nie práve teraz. Rúž je značky Catrice a odtieň je 060 - Oh Juicy!
Na záver dodám, že práve pijem čistú vodu z kohútika, príjemne vychladenú s poriadnou dávkou citrónovej šťavy a mäty a proste nič lepšie asi ani nie je :D Odporúčam! Majte sa krásne a užívajte si leto:)
Tak takéto vlasy mám, keď ráno vstávam :D


Vlasy konečne upravené a proste musela som JU vycmukať, tak ju ľúbim :D

Lovely lovely lovely lipstick!

2 komentáre:

  1. Ahoj :) Dnes som náhodou natrafila na tvoj blog ( vďaka článku o ebay, akurát z neho objednávam a tak hľadám inšpiráciu všade možne ) a veľmi sa mi zapáčil :) Dávam follow, dúfam že mi ho oplatíš ;)
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za follow, určite dám aj ja :) Dúfam, že na ebay dopadne všetko v poriadku:) Ak by si mala k tomu nejaké otázky, kľudne odpoviem:)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...