-->

pondelok 22. júla 2013

Včerajšie a dnešné nechty

Ahojte:)
Dnes som tu hneď s dvoma nechtovými dizajnmi, alebo aj inšpiráciami, ak chcete:) Žlto-tyrkysové nechty som mala včera, ale keďže ja s jednými nechtami dlho nevydržím, tak ich vždy prerobím, keď sa mi nájde počas dňa časová štrbinka (samozrejme, nie vždy sa to dá každý deň). 
Tie druhé: bielo-tyrkysovo-zlaté mám dnes a musím povedať, že sa mi aj viac páčia:D
Bez zbytočných rečí prejdime na fotky. 

No, tak toto je spomínaný žlto-tyrkysovo dizajn, ktorý som mala v nedeľu. Na pravej fotke môžete vidieť, čo všetko som použila. Stačili na to dva farebné laky (farby si môžete zvoliť sami), a na vrch som použila aj trblietavý lak od She (DM), ktorý držím na fotke vľavo. Potom už len stačili "dotting tools", teda nástroje na robenie bodiek s rôznym priemerom guličiek na ich koncoch. Bodky sa robia kontrastne, teda na žltý lak dáte najväčšie tyrkysové bodky a naopak. Potom pokračujete s menším priemerom bodkovačov, a opäť kontrastne - na žltý lak s už urobenou tyrysovou bodkou dáte opäť bodku žltú. Tu už môžete skončiť. Ja som však dala bodku aj tretíkrát opäť kontrastne:) Na obrázku sú aj kvapky na urýchlenie schnutia laku od Sally Hansen, ale toto je skutočne nepovinná jazda, na fotku som to dala len z toho dôvodu, že som chcela odfotiť všetko, čo som použila, ale žiť sa bez toho dá:)



Tento dizaj som práve dokončila a veľmi sa z neho teším:) Tyrkysový lak od Rimmel som použila aj tentokrát. Opäť si však farby môžete zvoliť aké vyhovujú Vám, prípadne ak niektorú nemáte, môžete ju nahradiť inou. Na palec a prostredník som naniesla klasický biely lak (Maybelline - colorama), na ukazováku aj malíčku mám tyrkysový lak od Rimmel (835 Bright back at you). Na prstenníku mám zlatý lak od Miss sporty. Na biele nechty som nakreslila bodkovačom s malým priemerom guliečiek malé palmičky. Opäť som použila tyrkysový lak a zlatý lak na ich pne. Na oba tieto "palmové" nechty som naniesla na zafixovanie ešte trblietavý lak od S-he. Ak nemáte bodkovač, môžete použiť aj obyčajné špáradlo.



4 komentáre:

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...