-->

nedeľa 14. júla 2013

Nice day

Ahojte:)
Dnes len rýchly post o dnešnom dni, čiže slnečnej nedeli:) Víkend bol celý výborný, konečne som bola s mojou sestrou (na fotke) :) Nebudem sa dnes veľmi rozpisovať, keďže som unavená a vôbec sa mi nechce, haha. Aj napriek tomu však blog nechcem  zanedbávať. Pridávam teda aspoň pár fotiek, čo pekné som dnes  zažívala. Boli sme s celou rodinou v Skanzene - múzeum pôvodnej slovenskej dedinky v Pribyline. Fotky priamo odtiaľ Vám nahrám zajtra, alebo v najbližších dňoch. Je tam krásne. Prajem Vám krásny nedeľný večer a tí, čo pracujú, nech sa zajtra darí v práci:) Ak však prázdninujete, slnte sa, tešte sa, užívajte si a dlho spite :D XOXO




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...