-->

utorok 30. júla 2013

Weekend, part 1

Hi buddies:)))
Viem, že som hroznýýýý flákač a pár dní bol odomňa kľud:D Ale, polepším sa polepším. Mám toľko článkov a postov v hlave, že bude čo robiť najbližších pár dní a potom prídu zas nové :D Celý víkend som bola u mojej drahej kamošky, a proste sme sa mali úžasne. Fotky sa chystám pridať hneď zajtra a aj Vám čosi o tom napíšem:) Dúfam teda, že taký "diary" post môže byť, hehe. 
Tu prinášam aspoň malú ochutnávku môjho outfitu a make upu z piatku.

Keďže fotky sú z diskotéky a miesta pred ňou, ospravedlnte, prosím, zlú kvalitu. Rada by som Vám aj vypísala kompletný zoznam, čo som použila na líčenie a čo som si obliekla, ale keďže si to už nepamätám, nejdem tu s tým čarovať. Každopádne, outfit som mala skoro celý požičaný od kamošky a bol úúúžasný (aspoň podľa mňa), za čo jej neskutočne ďakujem. 
Btw, tá lovely denim jacket je z Manga, to jediné si pamätám, haha. 
A ten najúžasnejší a najpigmentovanejší rúž je od MAC odtiaň Candy Yum Yum.  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...