-->

sobota 20. júla 2013

Simple smokey eyes

Ahojte:)
Je sobota a to je časť ísť si prevetrať pekné šaty, sexy topánočky, malé kabelôčky a hlavne hlavy:) Samozrejme, oblečenie nech si každý zostaví do tejto pohodovej rovnice podľa svojho vkusu. Make up by však mohol opustiť zabehnuté koľaje bežných všedných dní pracovného týždňa a ja hlásam Saturday revolution of smokey eyes! 
Nič zložité, nič prekombinované. Nahé pery sú podmienkou.Takto upravené oči som mala doslova za pár minút. Použila som čierne Color tattoo od Maybelline, práškové čierne tiene Mac, nech sa tá krémová paráda pekne zafixuje (niežeby to CT potrebovalo), bielu ceruzku na spodnú waterline, ktorá dodá celému oku šmrc a dievčatá s menšími očami ocenia aj to, že oko krásne zväčší. Samozrejme, okraje strácame strácame a ešte raz strácame. Ja som si pomáhala tieňom svetlučkej hnedej farby skoro vo farbe pleti. Pod upravené obočie samozrejme nezabudneme naniesť highlighter, v mojom prípade perleťovú svelo béžovú až smotanovo bielu farbu. Bielej by som sa vyhla, pôsobí až príliš kontrastne a tvrdo. Riasenka je nevyhnutná, tú snáď ani nebudem spomínať. Takéto líčenie, hlavne v mojom prípade, úžasne doplnia umelé mihalnice, ktoré si však ja dnes odpustím. 
Pleť som si nalíčila úplne klasicky - make up, púder, brozner na kontúry a  highlighter, ktorého efekt zbožňujem. No a na peri potom stačí naniesť nude rúž a ste hotové. 
No a potom už len - let´s go to the party, ladys:)))
Foundation - Loreal, Lumi Magique - Rose porcelain
Púder - Stay Matte - 004 Sandstorm
Bronzer - Colours bronzing pearls od LR
Tiene - Color Tattoo - 60 Timeless Black
Tiene - MAC - Black Tied
Riasenka - Maybelline - the Rocket volum exppress, black (of course)
Biela ceruzka - Avon
Obočie - ceruzka od Essence, 04 blonde
Svelo hnedý tieň a rozjasňujúci tieň pod obočím - Essence z paletky Sun club
Rúž - Alverde - Lovely nude, DM


2 komentáre:

  1. Veľmi pekné líčenie :) ináč na tom mojom blogu pracujem ale stale to neviem opraviť :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) No asi máš len nejaký výpadok. Len mi daj vedieť, ti to pôjde :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...