-->

utorok 2. júla 2013

Nicki Minaj makeup inspiration

Nicky Minaj ani nepočúvam, ani nijak zvlášť neobdivujem, ale jej štýl make upu je rozhodne lahôdka pre všetky make-upové maniačky :) Líči sa veľmi výrazne a farebne. Extrémne až mŕtvolne ružový rúž je jej poznávacie znamenie. 
Chcela by som upozorniť, že toto líčenie nie je podľa žiadnej konkrétnej Nicky-nej fotky, ale len inšpirácia, nakoľko ma ako prvá napadla ona, keď som bola hotová:D 


4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ružový a žltý tieň je zo 120 kusovej očnej paletky tieňov, ktorú má kamoška z ebay. Myslím, že je to také no name a stojí cca 10-15 dolárov. Mala som ju požičanú, lebo rozmýšľam, že si aj ja nejakú objednám:) Ako podklad som si rozmazala aj bielu ceruzku pre žiarivejšie farby. A spodná linka je robená mojou vysúvacou ceruzkou od Essence - "17 tu-tu touquoise". Ale tiež som dala najprv bielu ceruzku a až nato tú tyrkysovú.

      A ďakujem za koment aj Charmedke, prišiel mi informačný mail o komente, ale celý den mi ho nezobrazuje....

      Odstrániť
  2. Uz dlho uvazujem nad tou paletkou ved vies...ale ako pozeram tak si ju aj objednam....super to na tebe vyzera...fresh...I love it!!!:*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...