-->

utorok 30. júla 2013

Weekend, part 2

Ahojte:)
Ako som včera sľúbila, som tu so zvyškom fotiek z víkendu. Už som písala o tom, že  víkend som trávila u mojej kamarátky a mali sme sa úžasne:)


Môj piatočný outfit som Vám predstavila už včera. Tu je teda kamoškin outfit:)





Najlepší čajík z čerstvej šalvie. Odporúčam:)

Krásnučký Oskarko:*








Nič nepropagujeme, len sme sa bavili :D


Models own neon lak na nechty....awesooome!!!!

Kamarátke som robila ľahký denný make up. Aj keď ona je krásna tak či tak:D

A potom kamoška spravila mne večerný make up:)

Krásny beauty weekend spojený s kecaním a žúrovaním je za nami. Dúfam, že ste sa mali rovnako super. A ďakujem kamarátke aj takouto cestou:)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...