-->

streda 3. júla 2013

My breakfast

Ahojte, už dlhšie som nedávala žiadny príspevok do kategórie "Lifestyle", tak je najvyšší čas. Dokonale sa to hodí, pretože posledné dni tohto týždňa som začínala v práci neskôr a mala som teda ráno až doobeda viac času pre seba. 
Včera aj dnes som si bola po prebudení zabehať, nakoľko počasie je opäť krásne, tak prečo to nevyužiť:) Dnes som však šla až okolo deviatej a musím povedať, že by sa šiklo ísť o hodinku skôr, nakoľko slniečko už hrialo dosť intenzívne. 
Keďže raňajky sú najdôležitejším jedlom môjho dňa a bez nich by mi bolo zle a bola by som navyše veľmi zlá, pridávam fotku tých dnešných. V podstate sa veľmi nelíšia od tých, čo jedávam každý deň, len s tým rozdielom, že ovocie si napr. takto nekrájam, lebo sa mi s tým nechce strácať čas, ale zjem ho tak v celku, že si len odhrýzam. Ak práve neraňajkujem niečo takéto, robím si ham&eggs z dvoch plátkov šunky a dvoch vajíčok bez oleja. Málokedy ma uvidíte teda raňajkovať niečo iné, aj keď netvrdím, že sa nestane :D

Riadim sa heslom - "raňajkuj ako kráľ" a v miske mám teda ovocný jogurt (konkrétne hruškový), bebe mini - orieškové, potom vlašské orechy a jahody. V ďalšej miske sú nakrájané 2 malé marhule. Nápoj je citrónový cooltea od Mistral, o ktorom som písala TU. Mám ho skoro pol litra a ešte v tejto chvíli ho pijem:D
Takto zostavené raňajky môžem len doporučiť, nakoľko sú veľmi výdatné a bohaté na všetky dôležité zložky ako sú bielkoviny v jogurte, vláknina v bebe mini a ovocí, vitamíny a vlašské orechy sú, okrem vitamínov skupiny B, bohaté na minerálne látky ale aj na nenasýtené mastné kyseliny, ktoré sú mimoriadne prospešné pre naše zdravie:)))

Enjoy your meal! =)))

2 komentáre:

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...