-->

piatok 23. augusta 2013

Big changes

Zdravím Vás:)

V tomto poste Vám ukážem pár fotiek z posledných letných "look-ov". Ospravedlnte, prosím, zlú kvalitu fotiek so zrkadlom. 
Aj keď síce veľmi dúfam, že krásne teplé dni ešte budú, mám obavy, že jeseň pomaly ale isto berie žezlo. Leto milujem najviac zo všetkých ročných období a preto ma chytá nostalgia. Väčšina z Vás má za sebou letné dovolenky, mnohým sa pomaly končia prázdniny:) Ak ma sledujete pravidelne, tak ste si všimli, že ja som na žiadnej tohtoročnej dovolenke nebola. Ale nevadí, príjemné pocity z leta musí mať človek v hlave. Ak je nonstop negatívne naladený a nič sa mu nepáči, nepomôže ani výlet na Bahamy :D
Napriek tomu, že leto sa pomaly ale isto chýli k svojmu koncu a s tým aj čas dovoleniek, aj tu platí, že jeden koniec je začiatok niečoho iného. U mňa bude začiatok jesene prelomový. Konečne Vám chcem zvestovať novinu, že veľký TRIP 2013-14 sa pre mňa ešte len začne:) 
Awww, I am soo excited:D  
Ani len v náznakoch som to doteraz nespomínala, lebo som poverčivá a väčšinou, keď predbieham udalosti, vypomstí sa mi to:) Ale pretože v mojej práci som to už oznámila a dala výpoveď, povedala som si, že je čas zavesiť to aj na blog. Ak teda všetko pôjde podľa plánu a nestane sa nič neočakávané a hlavne sa toho dožijem:D, tak 10.09.2013 odlietam z Prahy do Vancouveru v Kanade. Na rok. Šialené, že? :D Pre mnohých je to možno veľké sci-fi opustiť zabehnutú prácu, ktorá ma navyše baví, zbaliť si kufre, opustiť pohodlie domova a dobrovoľne sa odpraviť na druhý koniec sveta, vystaviť sa tlaku z "rečovej bariéry" a skúsiť si život, ako sa hovorí, na vlastnú päsť:)

Vždy myslite na to, že každá minca má dve strany. Kde sa jedny dvere zatvoria, iné sa automaticky otvoria. Využite to, čo sa v danej chvíli ponúka. Ak  ste nezadané, venujte sa tomu, na čo by ste s partnerom nemali čas, chuť ani odvahu, nelámte si hlavu tým, že proste single život je neplnohodnotný. Ak nemáte akurát teraz zamestnanie, okrem sťažovania sa na debilný systém, skúste využiť voľný čas na zlepšovanie svojich schopností a zručností, čítajte, učte sa jazyky, cvičte....že na to nemáte peniaze? Na nete si stiahnete rôzne knihy pre samoukov a behať sa dá vonku úúúple ale úplne  zadarmo:) Ak Vás nevzali na vytúženú školu, choďte na rok do sveta, zarobte si, naučte sa niečo, pripravte sa na prijímačky lepšie. Vždy je možnosť číslo 2., len veľakrát ju ľudia vidieť nechcú, lebo práve teraz v tejto chvíli chcú možnosť, čo je za zatvorenými dvermi. V živote sa treba prispôsobiť, byť flexibilný a nie vždy je to jednoduché len tak niečo radikálne meniť.
Quotes

Všetko som si dobre zvážila. Som mladá, bez záväzkov, neťaží ma zatiaľ ani hypotéka, ani deti na krku ani blížiaca sa svadba a tak som sa rozhodla, že to musím risknúť a že snáď mi to bude len prínosom. Život je predsa taký krátky a chcem, aby bol vzrušujúci. V Kanade sa chystám pracovať, zlepšovať jazykové schopnosti, spoznávať kultúru, krajinu, ľudí. O všetkom Vás budem informovať...už čoskoro:)



P.S.: Článok o obočí už onedlho:P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...