-->

nedeľa 4. augusta 2013

Love my new nails

Hi sweeties:)

Dnes si dáme opäť nechtíky a tieto špeciálne zbožňujem :D Stále som sa počas dňa na ne dívala. Musela som, haha. Odfotila som si len 2x ľavú ruku, keďže ľavú mám ako tak zručnú len na to lakovanie nechtov, na fotenie nič moc. Každopádne, na pravej ruke mám nechty úplne rovnaké, len zebrovaný vzor nemám na malíčku ale na prsteníku. 
Potrebovala som čierny a biely lak, svetlo ružovú akrylovú farbu na bodky (môže byť aj lak), bodkovacie náradie, malý kúsok kozmetickej špongie ktorým som nerovnomerne pootláčala ružovú farbu na zebrovaný malíček (na pravej ruke na prsteník), aby to vytvorilo efekt "ombré mapy". Tento krok však kľudne môžete vynechať. Stačí Vám potom už len čierny tenký štetec na nail art, prípadne čierny zdobiaci lak na zebrové pásy. Ja som  použila  už spomínaný tenký štetec a čiernu akrylovú farbu:)  


2 komentáre:

  1. Chjoo,ja chci mit taky krasny dlouhy nehty:-/:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžeš mať, ja mam svoje velmi velmi krehké. Chce to len stale lakovať a dávať si na ne pozor :) Ale dakujem :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...