-->

nedeľa 25. augusta 2013

Little sunday´s shopping

Ahojte :)
Dnes som sa vydala na malé nákupy. Ako to už býva, pôvodne som si chcela kúpiť len dve veci - odlakovač obľúbenej značky Sally Hansen a jednorazové holiace strojčeky od Gillette. 
Nuž, ale samozrejme, nevedela som odolať a priniesla som si toho viac:)


Napriek tomu, že som plánovala len 2 veci, nekúpila som si nič "márnivé". Všetko z toho som viac či menej potrebovala, prípadne sa vyskytla výhodná akcia.


Ako som sa tak flákala po obchodoch, uvedomila som si, že mi treba aj novú ústnu vodu a moje obľúbené zubné pasty boli za super cenu :) Čo sa týka ústnej vody, iné ako Listerine nepoužívam. 

Okrem laku na nechty sa v mojom košíku raz-dva objavil aj rýchlo schnúci top-coat od milovanej Sally Hansen:) Lak sľubuje urýchlenie schnutia akéhokoľvek farebného laku a ja Vám sľubujem vyjadrenie môjho osobného názoru naňho už čoskoro. Bol inak za parádnu cenu cca 3,5 € čo je vynikajúca cena, ak poznáte ceny lakov tejto značky. 


A toto sľubuje výrobca na krabičke rýchloschnúceho laku Sally Hansen. 

Odlakovače od SH mi vyhovujú a sú pre mňa voľbou číslo jedna už nejaký ten piatok. Za obsah 236,5 ml zaplatíte 2,5 € (myslím, že pecka :D). 
Popis odlakovača - nevysušuje
Tento krásavec má presne 13,3 ml a napriek červenému flakóniku je lak číry.

Výbava pre hladké telo bez chĺpkov na nejaký ten čas. 15 jednorázových žiletiek od Gillette zas až také "jednorazové" nie sú a vydržia pomerne dlho. Spolu s krásne voňavým gélom/penou na holenie od Balea tvoria rozkošné kombo:)

Gélové vložky do topánok na vysokom opätku som si nekúpila dnes. Toto trio som si objednala z katalógu českej firmy Dedra. Nakoľko mi však prišli len pred pár dňami, radím to do noviniek. Sada obsahuje tri páry - na brušká prstov,  pod päty a jeden pár na bočnú stranu piet proti nepríjemným otlakom. Keďže takýto pomocníci stoja v drogériách pomerne veľa, ocenila som sumu 3,99 € za celú sadu (palec hore, hehe). 


No a biele cross-body je už len čerešnička na torte. Táto taška sa mi zapáčila na prvý pohľad a to zo všetkých možných dôvodov - farba, tvar, veľkosť, štýl nosenia cross-body, praktické priehradky a vrecká na zips...skrátka, tlieskam a milujem:P

4 komentáre:

  1. Bez gelových pásků se v lodičkách neobejdu, jelikož se mi všechny vyzouvají. Ovšem ty jakoby pod chodidlo jsem zkusila jednou a myslela jsem,že umřu. Takže používám jen ty za patu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? a v čom bol problém??? prečo ti to vadilo? mne zatiaľ vždy pomohli a bolesť zmiernili, tieto sú už moje druhé.

      Odstrániť
  2. A fungují ty vložky? Já jsem si kdysi koupila od Avonu, do bot na ples, a nohy mě bolely stejně :D Tak nevím čím to :)
    Ale ty proti otlakům za paty, ty musím zkusit :)

    http://kralikvkrabici.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Carmen:) No bolia ma nohy samozrejme aj tak, ale určite to niečo zmierni oproti tomu, keď nemám nič. A na tie päty je to super, lebo žiadne ťa tam potom nebudú otláčať a lodičky lepšie držia :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...