-->

sobota 17. augusta 2013

Turquoise&Pink makeup

Ahojte decká. 
Awww, vonku je nádherné počasie, tak ja dopíšem a letím sa slniť :))) Dnes som musela na pár hodiniek odbehnúť do práce, aj keď síce normálne víkendy nepracujem, ale občas si to situácia vyžiada. V makeupe som sa nijako neomedzovala, keďže farby milujem a nie sú pre mňa žiadnym limitom. Pre niekoho odvážne farby nosím kľudne aj cez deň. Nestopne ma ani ročné obdobie, ale predsa len, človeka to viac baví keď slnko zalieva krajinu a rozpálený vzduch nám ohrieva striedmo odetú kožu, hehe.

Spravila som, ako inak, obľúbenú koláž a dúfam, že sa konečne odváži nosiť farebný make up viac dievčat. Rozhodne netvrdím, že každému pristane každá farba. Nájdite si svoj štýl a to, čo vám sedí. 
Samozrejme, hnedé a ostatné neutrálne a prírodné farby milujem aj ja, ale odmietam ich nosiť stále:D Mladosť si treba užiť so všetkým, čo k tomu patrí a verte, že jasno žlté tiene nebudú na vás nikdy vyzerať tak dobre ako práve teraz :)))


Neodpustila som si foto s ŇOU, pretože je to môj anjelik najzlatší a veeeľmi ju ľúbim:*

No a ani taký GIFPAL pic dlho nebol :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...