-->

štvrtok 1. augusta 2013

New sunglasses

Čaute žienky:)

Tento postík je z čisto nadšených a spontánnych dôvodov :D Práve mi prišli nové slnečné okuliare z ebay, ktoré som už raz spomínala, že sú na ceste to konkrétne na tomto linku. No a samozrejme, som nadšená, tak sa Vám chcem s nimi pochváliť:) Samozrejme, od posledného HAUL alebo shopping postov mi pribudlo veľa veľa iných nových vecí a viem, som lajdák, aj sa chystám to tu pridať, potom sa mi však nechce, potom mi do toho dačo príde a potom tie "nové veci" už nie sú zas až také nové. 
Každopádne, budem sa snažiť pofotiť aj ostatné nové veci, hlavne tie z ebay, lebo verím, že mnohé z Vás, ktoré sa len rozhodujú či objednať niečo, či nie, by to mohlo byť užitočné. Na linku, ktorý som prihodila vyššie môžete vidieť fotku okuliarov, ktoré prezentoval predajca na ebay. Fotky, ktoré postnem ja, sú okuliare, ktoré mi reálne prišli. Musím skonštatovať, že okuliare vyzerali na ebay-fotke pastelové. Realita je však taká, že pastelové sú len ružové. Žlté aj zelené sú poriadne výrazné (aaa, však mne nevadí, haha). Zelené sú neon green a žlté sú niečo medzi malým kuriatkom a vaječným žĺtkom. Skrátka, také farby k letu patria, aspoň podľa mňa, nakoľko ja sa farieb skutočne nebojím:)
Ešte dodám, že jedny ma vyšli v prepočte z dolárov na eurá aj s poštovným len na 74 centov! Áno, rátate dobre, za 3 okuliarov som teda platila len niečo cez 2 €. Teórie o škodlivosti lacných okuliarov poznám, beriem na vedomie, čiže toto môžeme preskočiť. Chápem, ak niekto také okuliare nosiť nechce, mne to nevadí. 
Čo sa týka samotných okuliarov, sú plastové, ale krásne pevné a dobre sedia na hlave. Pozerá sa mi cez ne super, nemám pocit nejakého "bolehlavu" ani mi neťahajú oči. 
Za mňa je to 10 bodov z 10, nakoľko musím zohľadniť pomer "za málo peňazí, veľa muziky".




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...