-->

pondelok 5. augusta 2013

What made my day today

Krásny večer:)
Pridávam pár random fotiek z dnešného dňa. Bolo úžasne. Okrem stále pretrvávajúceho teplého a slnečného počasíčka som si užívala voľno, jednodňové - aspoň nejaké, hihi:)
Okrem stredne veľkého cappuccina v McCafé, ktoré som Vám zabudla odfotiť, som si z Mc Donaldu odniesla aj jedno čokoládové Sundae, ktoré, verím tomu, som dnes aj vypotila :DDD
Okrem iného som sa na zo zvedavosti vydala aj do Decodomu, lebo aj keď nič z nábytku aktuálne nehľadám, obchody s nábytkom mám aj tak veľmi rada (škoda, že v našom meste nie je Ikea). A neviem, či som si to doteraz len nevšimla, alebo som tomu predtým nevenovala pozornosť, zaujal ma tam regál s vecami od YANKEE CANDLE. Milujem YANKEE CANDLE!!!! Samozrejme som si musela nejaké vosky do aromalampičiek odniesť. Strávila som tam minimálne jednu desiatku minút, ak nie dlhšie, kým som si vybrala a aj tak som sa ťažko vzdávala iných. Nevadí, však nabudúce:) Voňajú fenomenálne! Momentálne mi v izbe rozvoniava "clean cotton" a musím povedať, že je to maximálne autentická vôňa sviežej a čerstvo vypranej bielizne. Na tejto vôni sa nedá  pokaziť asi nič a neviem si predstaviť, že by sa niekomu nepáčila:D 
"Vanilla cupcake" je veľmi sladká a vonia mi ako vanilkový puding. To už beriem, že by nemuselo vyhovovať každému, ale ja sladké vône rada. Posledná "beach wood" je tiež sladšia, ale okrem kúska škorice tam necítim nič iné špecifické, k čomu by som ju mohla priblížiť. Ale je skvelá. Ako som však už spomínala, vôní tam bolo miliónpäťsto a vybrať si TOP sa asi nedá:) Jeden vosk stál 1,68 € a ak niekto nevie, funguje to tak, že si do klasickej aromalampy na sviečku a vonný olej dáte namiesto oleja kúsok tohto vosku, ktorý jednoducho odlomíte. Sviečka pod ním vosk rozpustí a uvoľní sa vôňa. Výhoda oproti vode s olejom je tá, že sa nevyparuje a teda nestane sa Vám, že miska ostane prázdna ešte pred vypálením sviečky. Keď čajová sviečka dohorí, buď ju vymeníte, alebo horúci vosk necháte stuhnúť. Nemôžem nič iné, len odporúčať:)

S voskami som si kúpila aj laky a to netradične - v Gate:))) Stáli však len 0,48 €/kus, tak som si povedala, že skúsim. Farby sú krásne a sýte. 


Doma som ich hneď vyskúšala aspoň na nohách, keďže ruky budem prelakovávať až zajtra. Trošku som sa zľakla toho smradu. Nedá sa povedať, že by nejaký lak extrémne krásne voňal, stále je to viac či menej "beauty-fatovanie" :D, ale toto je iné. Laky smrdia ako farby na natieranie napr. plota - skrátka na drevo, či kov. Sú vyrobené v Číne, vraj z kvalitných surovín (muhehe). Musím však povedať, že krásne kryla už prvá vrstva. Samozrejme som si dala dve. Laky zaschli pomerne rýchlo a finálny efekt nie je príliš lesklý, ani úplne matný, skôr ako taký lesklý, ale  zakalený. Och, dúfam, že chápete:) Zajtra ich nalakujem aj na ruky, tak uvidíme, čo vydržia:) Každopádne, za 48 centov slušný lak. 

Tieto super cute rámiky na fotku sú úplne Božskééé a opäť sú z Decodomu. Nemohla som ich tam nechať:)

Okrem odfotených vecí som si kúpila aj romantickú bielu maxisukňu, ale v čase fotenia visela na žinke a schla, keďže automaticky všetko nové periem. Tak uvidíte v nejakom outfit-poste. Nový mám aj ultra tenký paplón a vankúš, oba z JYSK-u, ale to netreba dokumentovať:D 
Vo finále - ME:)
Majte sa krásne, píšte básne a budte stále šťastné. XO:*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...