-->

nedeľa 18. augusta 2013

Such amazing day

Ahojte :)

Dnes bol parádny deň a všetko sa to začalo rána na plavárni. Plávať chodím posledné dni/týždne veľmi rada a pravidelne. Milujem ten úžasný pocit pri plávaní, žblnkot vody, to nadnášanie tela, keď si pripadám, že som ľahká ako pierko, to napätie v celom tele, keď precvičujem celé telo... Skrátka, čudujem sa, že som sa nenarodila v znamení, ktoré prislúcha vodnému živlu, ale v znamení (kozorožec), ktoré je zemské. Preplávala som štandardných 60 dĺžok, čo je presne 
1500 m:)
Špeciálne na plavárni oceňujem moje nové 400 ml telové mlieko do sprchy Nivea, ktoré ma nadchlo už pri použití vzoriek. Nemusím sa tam tak zdržiavať zdĺhavým natieraním:)
Po plavárni som si skočila kúpiť nové modré lehátko, ktoré som dnes využila až až :D

Po obede a slnení som bola na malom výlete v našom okolí a musím povedať, že to bolo neskutočné. Aj keď ma všetky tie krásne miesta obklopujú každý deň, skoro vôbec tam nechodím. Konečne som si povedala, že dnes je ten deň :D Nebudem to ďalej rozpitvávať, zakončím to fotkami. Pre zaujímavosť, "podprsenku" čo mám na sebe pri opaľovaní som si spravila zo šatky a štipčeka na vlasy :D Potrebovala som skrátka takú tú bez ramienok, aby sa mi opálil dekolt a nemala som nič také poruke :D DIY, alebo pomôž si sám:D











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...