-->

utorok 20. augusta 2013

Couple of my working outfits&makeup

Ahojte:)
Prinášam Vám fotky niektorým mojich pracovných outfitov z posledných dní. Priebežne sa fotím, ak mám čas a potom sa mi to takto nazbiera. Ach, ako ja takéto elegantné a seriózne oblečenie nemám rada, ale no čo, práca je práca a v súkromí si zas môžem nosiť, čo sa mi páči. Nemôžem však "nadávať" na všetko, občas sa oblečiem aj do práce tak, že sa v tom cítim ako ryba vo vode, hovorím hlavne o bielom tope "so sukničkou", ktorý sa mi veľmi páči. Viem, že to má aj svoj odborný názov, ale neviem si ani za toho Pána spomenúť aký, tak dúfam, že mi odpustíte moju neznalosť :P 
Čo sa týka make upu, zvyknem si meniť farby tieňov a rúžov, linky sa ma však držia na 95% vždy. Možno pre niekoho stereotypné, ja si však neviem pomôcť:)
Prajem Vám krásny utorok (ja si aj tak celý deň myslím, že je pondelok, nakoľko som mala včera voľno:). XOXO










4 komentáre:

  1. Verunko, máš naprosto dokonalé obočí. Nechceš udělat nějaký článek jak ho upravovat? V tomhle mám trošku mezery...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronička vidíš to, to je výborný nápad, určite niečo také spravím:) A dakujem :)

      Odstrániť
  2. Mic, nejdem ti komentovat vsetko bo by som bola do rana...ale...po prve...ta cierna stuska v prvom...koniec umrela som strasne to pekne ukazalo s celym outfitom...po druhe...tie cierne saty plus vrkocik sticka...LOVE IT! zena uz prid!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I am coming soon, dont worries:) Awww, dakujem dakujem :) potešenáááá, haha...a stužtičky a odobné serepetičky teraz môžem, lebo ma bavia detaily :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...