-->

streda 14. augusta 2013

Nivea - mlieko do sprchy

Ahojte

Dnes (resp. včera, keďže už je po polnoci) som vám sľubovala článok na produkt, ktorý ma mimoriadne nadchol. Nejdem robiť zbytočné drama, aj tak ste si to prečítali v nadpise - áno, je to telové mlieko do sprchy od Nivea. Aktuálne masovo propagovaný produkt, ktorý vás otravuje na každom ženskom webovom portály či trikrát za večer v hodinovej relácii v telke. Úprimne, vôbec ma to nenadchlo. Celá propaganda šla mimo mňa, a vôbec som o kúpe ani neuvažovala. Ja sa telovými mliekami natieram pravidelne a koniec koncov, ani som tomu neverila.
Pred dvoma dňami som si však kúpila Evu, nakoľko bol k nej pribalený darček - lak na nechty od Catrice (to ste určite zaregistovali). No a vo vnútri na mňa čakali dve vzorky práve tohto "mlieka", ktoré mi už len pre tú propagáciu šlo na nervy.
Je mi jasné, že skúšate aj vy, že registrujete aj vy a že sa za chvíľku roztrhne vrece s recenziami aj na blogoch. Napriek tomu by som si nedovolila opomenúť, ako neuveriteľne ma to mliečko nadchlo. Krásne vonia, príjemne sa vtiera do vlhkej pokožky, nakoľko textúra je vláčna a krémová. No a po opláchnutí prichádza sľúbené kúzlo :) Pleť mi skutočne ostala ako keby natretá a hebká. Už len z princípu sa mi nedalo drhnúť uterákom dosucha, tak som si ho len na kožu prikladala a jemne ju osušila. Avšak skutočne sa môžete hneď potom aj obliecť.


Aby som to zhrnula. Ja som veľmi pedantná, čo sa týka natierania sa mliekom. Robím to rada a nevadí mi to. Napriek tomu si toto mlieko určite zakúpim (BIELE), pretože vždy sa vyskytne chvíľa, kedy jednoducho nestíhame, nemáme chuť, prípadne sme večer také unavené, že sme rady, že vôbec osprchujeme a umyjeme si zuby. A pre takéto prípady je dobré mať v zálohe takéhoto pomocníka. 
Biele mlieko je vyživujúce na normálnu pleť a modré na veľmi suchú pleť. Ja mám pokožku tela normálnu, preto biele. V skutočnosti v nich rozdiel nevidím a vyberám si len pocitovo. 

PLUSY:
  • príjemná vôňa a konzistencia
  • ľahká manipulácia
  • rýchla akcia - umyť, naniesť, umyť a goodbye sprcha
  • môžete sa hneď obliecť
  • pekná hebká pokožka
  • jemná vôňa
  • cana okolo 5 € (not bad)

 MÍNUSY:
  • skutočne suchej pokožke to podľa mňa stačiť nebude 
  • vôňa ja veľmi jemná a vyprchá rýchlejšie ako pri klasickom telovom mlieku
  • pre niekoho možno tá cena, každý máme predsa len iné možnosti. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...