-->

pondelok 6. mája 2013

Me today

Rozhodla som sa, že ak budem mať náladu, cvaknem Vám aktuálne outfity :) Dnes teda prvý. Fotky veľmi narýchlo a nejak som sa nebabrala s pózami, background-om a ani o kvalite nemôže byť veľa rečí, ale viete, ak nie je čas, treba konať rýchlo :D Snáď mi to prepáčite:) Dnes sa mi darilo výborne asi ako našim hokejistom - videla som len poslednú tretinu a víťazný gól dali v momente, keď som asi 10 sekúnd predtým zapla telku :D Čiže za mňa dnes super, všetko dôležité čo som potrebovala som vybavila, navyše dnes som mala šťastie aj na veľmi milých a ochotných ľudí, či už v banke alebo podobne. Dúfam, že ste začali týždeň rovnako úspešne :))) XOXO

Prvýkrát som vytiahla  moju novú oversize mint košeľu, ktorú som si sama v aktuálnom trende ocvočkovala a onitovala :)))

Topánky a kabelka - moje lásky, topánočky sú navyše nové a túto jar majú premiéru, asi to celkom dobre nevidno, ale sú na klinovej podrážke a klin je s leopardím motívnom - love it:D




2 komentáre:

  1. Krásná kabelka Heh .-)) mame stejnou :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Videla som Tvoju na blogu v outfit poste, a je veľmi veľmi podobná, ale moja je trošičku iná :) Nabudúce vyfotím celú :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...