-->

streda 1. mája 2013

Malý HAUL

Včera som si kúpila dve drobnosti a ďalšie dve - náušničky mi prišli poštou z ebay :) Veľmi sa z vecičiek teším, hlavne z jarných náušníc a preto som sa rozhodla, že sa s Vami o to podelím. Rozmýšľala som, či HAUL príspevky robiť raz za mesiac ako väčšina Youtuberok a blogeriek, alebo len tak, kedy - tedy ako ma napadne :D Ako vidíte podľa veľkosti "nákupu" je jasné, že vyhrala možnosť B, lebo keby tu mám dávať všetko z mesiaca apríl, tak by toho bolo samozrejme viac :) 

No a hneď prvá zastávka sú tieto kvapky na urýchlenie schnutia laku na nechtoch od mojej obľúbenej americkej nechtovej značky - Sally Hansen. Túto značku som už raz spomínala, príspevok nájdete TU. Dlhšie som už rozmýšľala nad tým, že by sa mi niečo také hodilo, nakoľko fakt ma otravuje čakať kým všetky vrstvy dostatočne vyschnú a keďže na nechty si rada aj kreslím, skutočne to zaberie veľa času. Viem, že okrem lakov na nechty, ktoré sľubujú rýchle schnutie, sú na trhu aj takéto kvapky. Viem minimálne, že ich má Dermacol aj Essence. Ale v poslednom čísle Elle som našla info o tejto novinke na našom trhu aj od Sally Hansen, tak bolo rozhodnuté. Len to ešte tak zohnať v drogérke! Bolo prvé čo ma napadlo. Aká bola moja včerajšia radosť, keď som ich skutočne v DMke našla. Napriek cene (7,19 e) som nezaváhala, aj keď mi je jasné, že Dermakol či Essence by som zohnala výhodnejšie. Áno, som skrátka veľký fanúšik tejto značky, haha. Dúfam teda, že som sa nejak neprepočítala, pretože ako fungujú ešte neviem. Nebol čas skúšať, ale rozhodne dám vedieť :) Preto nechcem rozhodne toto nazvať nejakou recenziou, len hovorím, čo mám nové a nejakú story okolo toho, čo ma k nákupu viedlo :P 

Toto je odfotené z druhej strany krabičky, v ktorej kvapky boli. Tento slovenský preklad sa však tak celkom nezhoduje s originálom, ktorý je napísaný v skratke na fľaštičke samotných kvapiek. Na krabičke som podrobnejší návod v angličtine nevidela, lebo je prelepený práve slovenský, českým a poľským prekladom. Každopádne, na fľaštičke je v originále napísané, že - máte aplikovať základný, farebný a vrchný lak ako ste zvyknuté,  počkať 60 sekúnd a potom až aplikovať 1 až 2 kvapky na necht.  Ako je napísaný postup v slovenčine, vidíte aj samé. Je v tom málinko rozdiel. 



Samotné "kvapkatko". Princíp je založený na jednoduchej pipete so vzduchovým vankúšikom a dutou sklenenou trubičkou. Pripomína mi to kvapky do nosa :) 


A tu sú už moje krásne náušničky z ebay. Milovala som ich už z monitoru, naživo ich milujem ešte viac! :) Sú dokonalým jarným doplnkom a dúúúúfam, že zas raz jednu veľmi rýchlo nestratím, ako ja zvyknem :///


Jarno-letný kúsok číslo dva. Ak to tak možno z fotky nevyzerá, sú v zlatom prevedení a tie farebné kamienky!!! "Must have" záležitosť pre mňa:)))

Celý malý HAUL post končím touto fotkou, kde je malé zhrnutie + bonus v podobne môjho aktuálneho top telového mlieka!!! Áno, lacné krásne veľké voňavé Balea. Kúpila som si ho už druhýkrát po sebe. Skrátka voňavá krásna čokoládka. Čo sa týka kvality, nevidím veľmi rozdiel medzi napr. Dove alebo Nivea - možno ma ukameňujete, ale ja ho fakt nevidím, možno nemám až takú suchú pokožku tela :) A ten obal! Zabili všetko skrátka a skutočne sa im vydarilo. Proste, zistila som, že mi chýba, keď ho nevidím v radoch mojej telovej kozmetiky :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...