-->

štvrtok 2. mája 2013

"Taupe" nechty

Ahojte, dnes som tu s ďalšími nechtami:))) Už dlhšiu dobu sa mi veľmi páči odtieň "taupe", ktorý môžeme do Slovenčiny preložiť ako šedohnedý. Páčia sa mi tiene na oči v tomto odtieni, laky na nechty a tiež čím ďalej tým viac populárnejšia tvárenka alebo blush od NYX v tomto odtieni. Aká bola moja radosť, keď sa lak presne v tomto odtieni objavil v produktoch, ktoré som vyhrala v "Barbie" GW. Lak je značky Oriflame. "Balíček krásy" mi prišiel dnes a hneď som tento lak musela vyskúšať ako prvý. A samozrejme, milujem ho :) Aj keď som v poslednej dobe zvyknutá nechty zdobiť a kresliť na ne všeličo možné, dnes som ich nechala len tak krásne zahalené v "taupe" odtieni. Krycia schopnosť laku je veľmi slušná a po dvoch štandardných vrstvách (jednu si nikdy nedávam, aj keby bol neviem ako super krycí lak) je výsledok dokonalý. O výdrži hovoriť nemôžem, pretože nechty som si lakovala len dnes a lak si vždy dávam na podkladový lak a navrch používam top coat. Logicky by som potom komentovala len výdrž práve týchto dvoch spomínaných lakov a o tých predsa nie je reč :) Celkovo si myslím, že keby si každá z nás zvykla používať base a top coat kvalitných a overených značiek (každý si musí nájsť tú svoju), potom by sa niečo ako "výdrž farebného laku"  ani nemusela riešiť. Rozumiem, že asi nie vždy je na to čas, ale to je už iný príbeh a spomenula som to naozaj len tak na margo:)))



2 komentáre:

  1. Love it...ked si z gelovych urobim taky tvar ako mas ty tak si urcite kupujem taku farbu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jjjj, ona je uuužasnaa...ja by som chcem aj bronzer na kontúry takýýý :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...