-->

streda 22. mája 2013

Mission fail


Ahojte zlatíčka. Dva dni som nič nepostovala, lebo som bola strašne zaneprázdnená a odcestovaná. A nedarilo sa. Ach jaj. Zmenili sa mi kompletne plány na blízku budúcnosť, ktorú som plánovala už dlhšie, stálo ma to veľa síl, energie a aj peňazí. Ale tak no čo už, problémy sú tu na to, aby sa riešili, však áno. Treba sa opäť nabiť energiou a späť do boja :) Prinášam aj nejaký ten motivačný citát, ak by sa aj Vám náhodou darilo v poslednej dobe horšie, ale dúfam že nie, pretože pán Martin Luther King určite vedel o čom hovorí  :) Hlavne všetko je len dočasné, aj problémy :) Tak sa držkajte a držte palce aj mne, aby som to dobojovala do akého takého zdarného finále:P




2 komentáre:

  1. Vsetko je tak ako ma byt... a za vsetkym zlym najdes nieco dobre...Think positive is the way to have happy life ;}

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. F*uking true, my dear:) I know, I know...but I was so sorry in that moment. I am so happy, that i can read this message from you because i know, that you are in fail situation now.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...