-->

nedeľa 12. mája 2013

Sobotný look

V sobotu som nič nestíhala, preto som nepostovala žiadne fotky ani nič poriadne. Chystám v blízkej dobe jeden článok, pár ľudí by mohol zaujímať, lebo vždy sa nájde niekto, kto sa ma na to pýta  aaaaa ja už nejdem prebiehať, dozviete sa včas o čom bude :))) Mám aj nejaké nové vecičky, tak potom popridávam fotky a popisy. Stále rozmýšľam aj nad videom a stále neviem, keď je už na YT toho tak veľa! Btw, na fotke môžete vidieť aspoň kúsoček novú košieľku a aj necklace. Prajem Vám ešte krásny zvyšok nedele a večer držte palce tým našim hokejistom, aj keď majú silného súpera, aj keď asi prehrajú, aj keď sa im tento rok nedarí. Tým chcem apelovať na všetkých čo fandia a nie len "fandia", lebo tí hater-i ma už pekne vytáčajú. Keď sa darí, tak ich velebia ako Bohov na Olympe a keď sa nedarí, každý  sa len ponosuje ako by to on spravil lepšie. Neviem no, nepochopím, nechcem chápať....Ok, tak to by bolo všetko k môjmu dnešnému random príspevku, tak sa držte a majte sa krásne :))) XO



A ešte jeden dotaz - všetko najlepšie všetkým maminkám na svete, keď už je ten Deň matiek, špeciálne želám tej mojej :) Odomňa dostala sladkú pusinku a pivonky v kvetináči, lebo ona také kvietky radšej ako tie rezané :) Ok, teraz už vážne končím :)))



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...