-->

piatok 24. mája 2013

Včerajší look

Ahojte zlatíčka!
Viem, som hrozná blogerka:D Úroveň mojich outfit-postov dosahuje len veľmi slabej úrovne, lebo väčšinou sa fotím sama, výnimočne má niekto náladu a ešte sa navyše fotím narýchlo a v blbom prostredí :P Opäť mi nemôžete videť ani topánky, ani kabelku, no zabite ma :P Ešteže sa nemenujem na fashion blogerku, tak čo, môžu byť aj takéto nekvalitky :) Keď tak na seba pozerám, neviem prečo som si dávala tie náušnice, ale tak no, nevyhrabala som v tom momente nič lepšie a zas raz som sa ponáhľala von:) Takže tie mi, pls, odpustite, hovorím, že nie som fashion blogerka, haha. 

No ale k veci, včera bola u nás zima, tak sa to neobišlo bez bundy a šáliku. 
kožená čierna bunda - Tom Tailor
ružové tričko - GUESS
ružový šálik - dáky číňan
náušnice - Kenvelo
Rifle - Kenvelo
Retiazkový opasok - Ross (z USA)
kabelka /ktorú nevidíte:P/ - Rose (z Nemecka)
Športové čierno ružové čižmičky do polovice lýtka /tiež nevidíte, hehe/ - Reebok

(pozn. To že som napísala že opasok je z USA a kabelka z Nemecka neznamená, že sa chcem chváliť, alebo niečo také, len netuším, či také obchody sú aj u nás, skôr nie ako hej. Z USA mám napr. aj to tričko, len značku GUESS zoženiete v pohode aj tu, tak to netreba konkretizovať.)

Okrem náušníc som mala biele hodinky Madison, a oba náramky sú z ebay. A ešte army prívesok na krk GUESS. 

Make up - Lancome, Teint Miracle, Púder - Maybelline, Affinitone, 
Oči - čierne Color Tattoo, Maybelline a ružové lesklé tiene neznámej značky, Riasenka - Rimmel, Scandal eyes, Obočie - ceruzka Essence, 04 Blonde
Pery - jemná vrstva lesku na pery Calvin Klein - Delicious Pout, odtieň 407 fiesta

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...