-->

štvrtok 16. mája 2013

Veselé šľapky

Ahojte :) Dnes som narazila na neskutočne roztomilé  letné šľapky a žabky, ktoré sú skutočne pre tie najodvážnejšie s veselým a uleteným postojom k životu :))) Pre nás ostatné, pre ktoré je to možno až moc "crazy" to však môže poslúžiť ako skvelá inšpirácia na nejaké tie veselé farebné žabky, ktoré budú krásne ladiť napríklad s plavkami a leto 2013 bude mať šťavnatú príchuť ovocia a kvetov:))) Napriek tomu, že šľapky sú uletené, favoritov som si našla a tie by som veru bola ochotná s vhodnými plavkami aj nosiť :)))















Jedny z týchto troch posledných by som si skutočne niekde na dovolenke predstaviť vedela :) Farbu by som si vybrala podľa plaviek ku ktorým by som ich nosila, ale pravdepodobne ružové :) 
Super cute, čo poviete? :D



2 komentáre:

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...