-->

pondelok 13. mája 2013

HAUL :)))

Včera som spomínala, že chystám nejaký ten "haul post" tak tu ho máte. Tieto nové veci mám od piatku min. týždňa a nejakú kozmetiku som kúpila ešte dnes v DMku :)

Dám sa rovno nato a začínam fakt "neštandardne" keď ukážem nejaké nové laky. French white nemôže nikdy nič skaziť, biely lak proste treba a Dark plum je proste úžasná slivková :))) A navyše cena, kúpila som ich v Tete a jeden stál krásne jedno euro :).


Toto bol rozhodne best deal, kočky. Vážne, ak milujete Color Tattoo ako najnovšie ja, pretože naša láska netrvá dlho a je veľmi čerstvá ale rozhodne intenzívna a vidím ju nadlho :D Koho to zaujíma, tak asi vie, že bežná cena tattoočiek je cca 6,5 eur. A táto riasenka stojí bežne 10 eur. No a toto celé balenia stálo len 8,5 eur, no nekúp to! Mali aj iné farby, ja som chcela čierne :) Čiže rozhodne si po toto duo skočte, ja som ho našla v DMku.


Áno, je tam ten blond vlas, ale tak no čo..aspoň vidieť, kde som doma a že mi treba vysávať :D Riasenku som neotvárala aj keď by som Vám rada vyfotila aj aplikátor, len mam otvorené asi 3 riasenky momentálne a to poznáte, raz otvoríte a už plynie čas do vyschnutia...bude musieť ešte počkať chvíľku :)



Tu je spomínané čierne tattoočko z duobalenia s riasenkou a v piatok som si kúpila svoje úplne prvé color tattoo v zlatom odtieni. :) Vtedy sa začala moja posadnutosť.

Zvykla som si, že na moje slabé nechty aj veľmi jemné vlasy mi skrátka treba okrem správnej starostlivosti  a vhodne vybranej kozmetiky aj výživu zvnútra. Napriek tomu, že sa snažím jesť vyvážene, veľa orechov a podobne, stále mi niečo chýba. Nedávno som dobrala Biosilk, ktorý mi krásne "vytuningoval" mihalnice, no a teraz skúšam tento Panthenol. We will seeeee :)))



Klasika, farba ktorú používam snáď už roky. Vlasy si sama farbím aj strihám :) Blondínka som už veľmi  dlho a zatiaľ mi to stále vyhovuje :)))


Túto "srandu", ktorej som venovala až tri fotky a ktorú nemôžem nazvať nijak inak ako experiment, sa volá deo kryštáľ :D Neviem ako vy, možno som len 100 rokov za opicami, ale dnes som videla niečo také prvýkrát a vzhľadom na priaznivú baleácku cenu som proste kúpila. Čo sľubuje výrobca môžete vidieť na druhej fotke aj sami, ja len podotknem, že tento "kryštáľ" sa ozaj tvári ako nejaký kameň, nejak takto si predstavujem originál nepomletú soľ a je to dosť ťažké. Nemôžem k tomu povedať nič viac, ešte som to neskúšala, jedine že to nevonia vôbec po ničom, čiže skutočne žiadny parfum v tomto výrobku nehľadajte. V zložení sa píše, že je to AMMONIUM ALUM, nič viac, nič menej čiže asi 100 %, no a v rýchlosti mi google prezradil, že je to amónny kamenec.





Toto je LIDLácka vychytávka roka. Peelingové vatové tampóny. Ja mám pleť normálnu až suchú, sem tam viac suchú, sem tam sa Tzóna kúsok mastí, ale v podstate s ňou žiadne väčšie problémy nemám. Preto milujem peelingy. Cítim sa po nich výborne a preto, keď som videla toto "instantné" balenie peelingu, skúsila som. A je to paráda. Zrniečka v tampóniku sú skutočne dosť ostré a vydrhnú Vás poriadne. Ja som sa nimi zároveň odlíčovala aj peelingovala. Nutno podotknúť, že samozrejme len tvár, očiam sa oblúčikom vyhnite. V balení je 30 kusov, ale keďže peeling stačí spraviť tak raz za týždeň, max dvakrát, vydrží Vám dlho. Stálo to 1,5 eur, no nekúp to :)))


A finále patrí oblečeniu. V piatok som si kúpila lososovo ružovú košielku voľného strihu so zlatými nitmi a aj gombíkmi, mala som ju na sebe v sobotu -  Foto, potom čierne nohavice, ktoré sa mi Bohovsky páčia a ktoré žiaľ na seba chytajú všetko čo lieta v okruhu pol metra od nich :D Kúpila som si aj čiernu súpravičku spodného prádla a stále neviem či robím dobre, keď fotím aj tú :D
Čierny výrazný necklace mám z ebay a je to úplná šupa :D 




A aby som úlovkom za poslednú dobu dala korunu, tu je moja rozkošná a áno, infantilná, gumička na vlasy, ktorú milujem :))) Aj keď, moja Nelka si myslí, že je to jej ďalšia "myška" očividne :D 


2 komentáre:

  1. Tuto rasenku si chci tez koupit...ale tattoovky nepotrebuji, mam oba odstíny...krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoju zbierku som na blogu videla :))) ja sa nechytám, mám zatiaľ len tieto, ale určite nie posledné :) A ak máte aj vy v Čechách toto akciové balenie, tak ti ho môžem len a len doporučiť, lebo u nás samostatná riasenka bez akcie stojí 10e a balenie s tattoočkami stalo 8,5e. Môžeš ho potom predať lacnejšie nejakej kamoške alebo darovať mamine, sestre alebo tak :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...