-->

sobota 18. mája 2013

Happy feet

Ahojte :) Leto, čas odhaľovania nielen značnej časti tela ale aj nôh. Priznám sa, že si na mojich nožkách, ktoré mi tak dobre slúžia, dosť zakladám celoročne. Snažím sa mať stále nalakované nechty, lebo sa mi to tak páči a pravidelne si nohy na noc krémujem a sem tam ich prebehnem aj pemzou, hehe. Avšak v lete je staroslivosť o nohy oveľa dôležitejšia. Krásne šľapky, žabky, sandálky najkrajšie vyniknú s peknými upravenými nechtíkmi a samozrejme bez prebytočnej oschnutej kože, nie sme predsa hrochy ani drsnokožci, však áno? :) Ja som dnes tak naletno - neonová žltá a krásna ružová na "prsteníčkoch". Všeobecne mám rada rôzne čačky mačky a preto mi prstienky na nohy nemôžu chýbať - mám ich presne 5 :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...