-->

pondelok 20. mája 2013

Sunday´s outfit

Ahojte :) Včera večer som mala oblečené biele tielko (forever 21), šedé sako (New Yorker), náhrdelník - ebay, náušnice - ebay, náramok -  ebay, strieborné hodinky - darček, čierna listová kabelka - ELLE, čierne nohavice - jeden malý obchod, fialové kožené topánky (Deichmann) a strieborný flitrovaný opasok (FandF).



Bez blesku




Make up len veľmi jednoduchý, nakoľko som chcela červené pery  a nemala som čas, haha:) Make up - Lancome (Teint Miracle), červený rúž Avon (2000 red), kontúrovacia ceruzka na pery - Essence (10 Famme fatale), gélová čierna linka na oči - Catrice (Black Jack with Jack Black), neznáme béžové matné očné tiene a trošíčku tmavšia tiež neznáma hnedá v záhybe oka, riasenka - Miss sporty (Studio lash - black), púder - Maybelline (Affinitone, odtieň už nie je vidno) no a ceruzka na obočie - Essence (04 Blonde). 



2 komentáre:

  1. Super kombinácia :) Si kočka :) Ten náhrdelník mám kdesi aj ja, už by som bola na ňho aj zabudla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) ja mam ten nahrdelník len chvílku tak si ho, ako každú novú vec, užívam :) ale som rada, že som ti oživila akú bižu maš :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...