-->

streda 15. mája 2013

Dnešné dva outfity alebo ak chcete look-y :P

Som tu s dvoma rôznymi lookmi, ktoré som mala v tento deň. Ten na prvej koláži som sa klasicky ako vždy ponáhľala a zas nik naokolo, kto by ma cvakol, tak zas len sama a zas len to zrkadlo :D a ako vidíte na dvoch záberoch som si ja šalená zabudla vypnúť blesk...och joj :D Tak mi to, prosím pekne, prepáčte :) Pri druhom looku sa pritrafil aj menší foto shooting :D Ale keď bolo také dobré svetlo :D 

Žiaľ, nemôžete vidieť kabelku ani topánky no a tie boli na tom celom asi naj, haha :D Asi by som mala napísať čo mám odkiaľ, tak košieľka - Clockhouse, rifle - Kenvelo, náhrdelník - New Yorker, opasok - nejaký obchod xy v Nemecku, prsteň - ebay, okuliare - PhatFarm, náušnice - Primarkt v Nemecku, no a to čo nemôžete vidieť:  kabelka - Guess, topánky - Primarkt v Nemecku. 


No a tu je poobedňajší športový pohodlný look. Mala som rifle z New Yorkera, ktoré tiež nevidno :P (a však to vidíte aj sami, haha :D ), tielko - Gate a šiltovka - nejaký xy obchod v USA, náušnice som potom dala dole, na fotkách sú tie čo som mala aj v prvom outfite, náhrdelník - Guess. 
Lak na nechty - Catrice (back to black).


Aaaaa moja super cute gumička z ebay :D Mohli ste vidieť v poslednom Haul poste. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...