-->

štvrtok 23. mája 2013

So mnou v sprche a po sprche :P

Haha, zas tak odvážny tento príspevok nebude :DDD, nemusíte sa báť :P Vyšla som však práve zo sprchy a povedala som si, že keď mám akurát čas a je také hrozné počasie (celý deň si inak myslím že je nedeľa - ???????), že by možno mohlo niekoho zaujímať, čím sa to ja umývam a natieram. Aktuálne. Samozrejme sa to strieda rýchlosťou blesku, lebo u nás doma sa naraz používa viac šampónov, viac sprchových gélov a ja osobne mám rozbehnutých teraz aj viac telových mliek. 
No ale čo to bolo dnes: 


Šampón Loreal expert na obnovu vlasov - fajne vonia, tak ako kaderníctvo a nemastia sa po ňom tak skoro vlasy. Nie je zlý, ja ho mám celkom rada, ale či by som ho odporučila, to neviem. Asi podľa toho, koľko je kto ochotný investovať do šampónu. Ak však máte radi "nedrogerkové" šampóny, a nemáte veľmi suché vlasy ako ja, bude super. Ja by som ho bez balzamu nedávala, ale to koniec koncov žiadny šampón, čiže my dvaja sme spolu ok :P 
Garnier Ultra Doux balzam - No tak toto bola trefa. Ja si s Garnierom celkovo moc nerozumiem, mám rada od nich asi tak jeden dva produkty a dosť. Toto je ten druhý, mimochodom :D haha....Ale toto ma skutočne veľmi milo prekvapilo. Zaujala ma celá táto Ultra Doux rada, lebo úúúúžasne vonia. Toto je vôňa marhule a poviem Vám, že je to Božské. Asi o trošíčku viac sa mi páčila vôňa levandule, ale to bolo na normálne vlasy a toto na suché, čiže chtiac nechtiac šla so mnou domov marhuľa. A nebanujem. Balzám stál veľmi priaznivé 2 e. Vlásky nechá krásne jemné a voňavé. 
Nivea telové mlieko - myslím že 90% všetkých ženušiek a báb pozná, nemám k tomu čo viac dodať, proste klasika :)
PlayBoy sprchový gél - tiež nemám čo tak o tom komentovať, proste sa umyjete a budete čisté :D Krásne vonia, ja som spokojná. Neviem, niekto rieši či po sprchovacom gély dlho ostane voňavá pokožka. Ja nie. Vždy sa po sprche/kúpaní natieram a telové mlieko prebije vôňu sprchového gélu aj keby voňal extréme silno. Čiže tak, ale chválim obal. Na mňa tento marketing funguje dokonalo - pekný obal, beriem :P
Chilly intímny gél - Hej tak toto si kúpte. Vážne :DDD Ja som dlho holdovala inému, a asi budete prekvapení, že nie všeobecnému favoritovi Lactacyd-u. Ten som mala tiež, ale viac mi vyhovoval neparfémovaný (inak jediný neparfémovaný, ktorý som našla, čo je škoda, lebo akákoľvek parfemácia môže byť dráždivá) od Avonu. No ale toto som raz u kamošky na intráku vyskúšala, keď som sa tam sprchovala a BOMBA:D Ja som totiž to maniak do všetkého mentolového!!! A toto je super fresh mentolové :D Pri umývaní ehm, intímnych partií máte pocit, ako keby ste si tam dole dali žuvačku :D Ja si myslím, že to je super geniálny nápad a budem si ho kupovať už asi do smrti :P 
Nezmývateľný kondicionér na vlasy od Schwarzkopf - Moisture kick používam len na vlhké končeky vlasov po umytí. A ok, nie je to žiadna sláva, ale ani prepadák, navyše krásne vonia. Ale opäť je tam kúsok vyššia cena a už si ho nekúpim. 
Olej na končeky vlasov od Avonu - taký ten nesmrteľný produkt, ja už mám len na dne. Krásne vonia a ako olej končeky vlasov premastí, čiže spraví to, čo olej aj má :) 
Tyčinky do ucha - som maniak! Rada sa škrabkám takto v  uchu a toto je navyše príjemné, lebo sú také hrubé, aby sa tyčinka nedostala príliš hlboko a celkom dobre :) Len sa to horšie otáča, keď je to narvané v tom uchu :) 
Z toho základu asi všetko. Toto je len sprcha a tesne po. Nepíšem tu žiadnu pleťovú staroslivosť a ani starostlivosť o nohy, lebo tie si napr. vždy pred spaním mažem a robievam si aj peelingy, tiež v sprche, ale nakoľko dnes nebol ich deň, tak ho tu nemám. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...