-->

piatok 31. mája 2013

ANIME make up

Predstavujem Vám môj look na tému "anime make up". Veľmi sa teším, pretože tento netradičný make up, obľúbený u prevažne ázijských teenage-riek, som si samozrejme nerobila len tak sama pre seba:) Fotky som posielala do GiveAway súťaže na Peťkinom blogu, ktorý nájdete TU. Ani neviem opísať, ako veľmi ma to teší, lebo odkedy som objavila jej blog, na ktorom usporiadáva GWs stále s inou tématikou líčenia, je to pre mňa vždy challange. Líčiť sa ma vždy bavilo a toto je pre mňa obrovské zadosťučinenie, preto chcem Peťke úprimne poďakovať :)))) Teším sa aj na krásne darčeky, ktoré sú samozrejme príjemný bonus k tomu, že ma Peťka takto ohodnotila :))) Stále tomu nemôžem uveriť, mimochodom aj preto, že raz som u nej vyhrala už aj s "Barbie" make up-om:) Ten ste mohli vidieť TU

A tu sú už samotné fotky: 




A pretože ma v poslednej dobe veľmi bavia Gifpal pictures, spravila som jeden aj z týchto fotiek: 


2 komentáre:

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...