-->

nedeľa 5. mája 2013

Sunday's nail inspiration

Nové nechtíky sa nesú v čisto jarnom duchu. Počasie je viac ako inšpiratívne a preto mám chuť experimentovať čím ďalej tým viac :) Fotky som pre Vás nafotila v exteriéroch za krásneho slnečného počasia ale zároveň čerstvo po daždi, preto tie kvapky vody na mojich nechtoch, keď som ich položila do trávy :))) Fotky priam volali po koláži tak olá - je tu. Slimákovi, ktorý sa špacíroval po trávniku som nemohla odolať :)))

2 komentáre:

  1. Krasne tie modre...a to asi okrem tmavomodrej na nechtoch modru velmi nemusim...asi si ma presvedcila :}

    OdpovedaťOdstrániť
  2. haha, ja viem že ani modru ani zelenú nemáš na nechtoch rada :))) Neboj nič, ešte budeš nosiť zeleno-modre :DDD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...