-->

nedeľa 26. mája 2013

Zábava s fotkami

Ahojte :) Dnes som tu s príspevkom, v ktorom Vám chcem ukázať, ako si môžete viac či menej upraviť fotky. Nebudem tu prezentovať photoshop, pretože ten je moc zložitý a ja radšej jednoduché a prosté aplikácie :) Ak sa radi hráte s fotkami aj Vy, ale nechcete tomu venovať veľa času a beriete to skôr len ako takú zábavku, možno toto bude niečo pre Vás.  Samozrejme, mnohí túto stránku isto poznajú a mnohí poznajú aj rôzne iné. Napriek tomu dúfam, že pre niekoho budem dnes užitočná :)
Stránka funguje veľmi jednoducho. Stačia Vám úplne základy angličtiny a hurá na to. Z počítača/tabletu/mobilu si vyberiete fotku, nahráte a vyberiete filter, ktorý Vám vyhovuje. Zvoliť si môžete veľmi jednoduchý a relatívne nenápadný filter len pre "šmrnc", alebo extrémne filtre, ktoré Vaše fotky zmenia na maľované obrázky, alebo starú fotku z novín :) Pridávam Vám zopár ukážok aj s názvom aktuálneho filtra, ktorý som použila. Fotky som vyberala úplne randomly z počítača. 
Táto úprava Vám zaberie chvíľočku (presnejšie pár klikov) a je to skvelá zábavka, keď aktuálne nemáte čo na práci. Okrem filtrov sú v ponuke aj rôzne efekty, rámiky či nápisy. Raz som už na mojom blogu fotku s efektami z tejto stránky zverejnila. A to konkrétne TU.

No a samotný link na stránku nájdete tu: LINK


Filter: 70´Green



 Filter: Line Drawn
























Filter: Hot day



Filter: Water Colors 



 


Filter: Purple Dotted




































Filter: Dark



















Filter: Vintage Yellow



2 komentáre:

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...