-->

sobota 1. júna 2013

Malým i veľkým prajem krásny Deň detí:)))) Aj keď sme už možno mnohí z nás dospelí, stále sme deti našich rodičov:))) A za tých úplne najmenších mi je naozaj ľúto, že počasie, aspoň u nás, nie je na žiadny výlet ani nič podobné, tak snáď rodičia budú kreatívni a vymyslia niečo iné:)))


4 komentáre:

  1. Ahojky. V jakém programu prosímtě upravuješ fotky? Např. retuš? Vypadá to fakt svěle, a já zatím nenašla žádnej program, kterej by mi prokázal takovou službu:) Jinak máš super blog. Už chystám svůj, až bude hotov, moc ráda bych s tebou spřátelila:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu:) Čo sa týka fotiek, sú buď len s pridaným jasom, kontrastom, sýtosťou alebo takto. Používam na to program Picasa, ktorý je od googlu a je to v podstate aj prehliadač fotiek. Tam sa dajú fotky podľa potreby aj orezať alebo spraviť koláže, ktorá ja veľmi obľubujem. Čiže žiaľ, alebo teda, našťastie, žiadny photoshop, niežeby som nechcela, ale neviem v ňom ani ťuk:D A nedávno som tu predstavila jednu stránku, v ktorej som robila ukážky fotiek predtým a potom, ale to boli len filtre a stačil na to jeden jediný klik. A tiež musím povedať, že môj foťák fotí sám osebe veľmi pekné fotky :) Ak si teda program Picasa ešte neskúsila, rozhodne odporúčam, mne vyhovuje najviac, aj keď je jednoduchý. Ono niekedy stačí fakt len pridať alebo ubrať svetlo, jas a podobne :) Ja si Tvoj blog rada pozriem, keď bude na svete, rozhodne mi tu potom nechaj link :)

      Odstrániť
  2. Tak to děkuju za radu. Picasa jsem ještě nevyzkoušela, hned se na to vrhnu:). Můžu se zeptat, kolik ti je let?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...